Friday, 6 September 2013

Dari Korea

assalamualaikum. ;)


dapat cenderamata dari Korea. yayy ! im so happy. lagipon, orang dah bagi, kite terima je lah. ye dak ? hihii mudah-mudahan kawan ku yang seorang ni akan dimurahkan rezeki selalu. aminn.



Stoking dari Korea.
Wiwiwiwii. ^^




Keychain juga dari Korea. :)


sebenarnya kawan aku ni pergi bercuti ke Korea dengan family dia. dia yang pergi, aku pulak yang rasa seronok. apehal entah. hohoo mudah-mudahan aku pon dapat menjejakkan kaki ke sana satu hari nanti. aminn. :)


thanks for reading. ^^

10 comments:

  1. keychain 2 comel sgt..
    brng2 dr korea mmg super duper cute kan..
    huhu

    ReplyDelete
  2. suka la tu...rezeki..jgn di tolak..bila nak korea ni..?

    ReplyDelete
  3. bestnya nak pow...huhu gurau ;p

    ReplyDelete
  4. Wah.. bertuahnya dapat barangan dari Korea.

    ReplyDelete
  5. nanti pegi korea jangan lupe belikan kite ole2 jugak ye. hikhik

    ReplyDelete
  6. mudah-mudahan awk pun dpt pegi.. mn tau hanimun kt sn..wiwiwi

    ReplyDelete
  7. untung la ade org ingt nak beli kan ole ole..nanti pg la pulak eh..belikan tok akk pulak..weeee

    ReplyDelete
  8. hee...untungnya...tak pergi pun dapat souvenirs dari Korea...:D

    ReplyDelete